Bestellen
Ik wil mijn online bestelling annuleren, kan dat?
Dat kan, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Het is helaas niet mogelijk een online bestelling te annuleren zodra de bestelling verzonden is.
Ik wil nog wat extra producten aan mijn geplaatste bestelling toevoegen, kan dat?
Ook dat kan, neem zo snel mogelijk contact met ons op. Telefonisch 0597-412506 of via [email protected]
Is er sprake van een minimaal bestelbedrag?
Nee, er is geen minimaal bestelbedrag.
Zijn de producten in de webshop altijd voorradig?
In principe hebben we de producten die we in de webshop hebben staan ook echt voorraad, tenzij anders aangegeven. We proberen om de producten die uitverkocht zijn, gelijk van de website af te halen, om zo teleurstelling te voorkomen.
Op welke manier kan ik betalen?
Je kunt bij ons betalen via iDeal, Bancontact en Creditcard. Je kunt uiteraard ook kiezen voor de optie vooraf overmaken (per overboeking op IBAN NL69 ABNA 0485 242 303 ten name van Kloosterhuis Wonen en Cadeaus. Nadat wij je betaling hebben ontvangen wordt je bestelling ingepakt en verstuurd binnen 1 á 2 werkdagen. Indien je kiest voor de optie vooraf overmaken dient het bedrag binnen 5 dagen op onze rekening te worden bijgeschreven.
Kan mijn bestelling als cadeau ingepakt worden?
We pakken de bestelling met plezier als cadeautje in. Geef in je winkelwagen bij stap 2 onder 'Eventuele opmerkingen' aan dat je het graag als cadeau ingepakt wil hebben. Houd er wel rekening mee dat wij de producten zo goed mogelijk inpakken voor transport, zodat ze niet kunnen beschadigen. Meer informatie over de cadeauservice vind je hier.
Onze winkel in Winschoten
Je kunt de artikelen in onze webshop bekijken maar soms is het fijner om ze toch even in het echt te zien, voelen of ruiken. We hebben ook een fysieke winkel, dus als je wilt kun je de producten ook in het echt komen bekijken in Winschoten. De webshop toont slechts een deel van onze collectie dus in de winkel vind je alles voor een complete woonbeleving, met authentieke producten en diverse collecties per jaar.
Verzendkosten
Wij versturen onze bestellingen via PostNL, wij rekenen € 5,95 verzendkosten. Pakketten zwaarder dan 10 kg hebben een ander verzendtarief. zie hiervoor de standaardtarieven van PostNL. Voor meubelen geldt dat de bezorgkosten in overleg worden bepaald, we nemen na het plaatsen van een meubelorder altijd even contact met je op.
• Verzendkosten van kleinmeubels bedragen € 25,-
• Verzendkosten van meubels tot een bedrag van € 750,- bedragen € 60,-.
• Bestellingen van meubels boven de € 750,- (m.u.v. afgeprijsde meubels) leveren wij gratis;
SALE Meubelen dient u in de winkel af te halen.
Kan ik mijn bestelling ook ophalen winkel?
Je kunt jouw bestelling natuurlijk ook in onze winkel komen ophalen. Kies dan bij 'Betaalwijze' voor 'betalen bij afhalen'. Bij het ophalen van je bestelling kun je het bedrag pinnen of contant voldoen in de winkel. De bestelling moet binnen 10 dagen na bestelling worden afgehaald. Mocht dat niet lukken stuur dan even een berichtje.
Bezorgen en Levertijd
Zodra we de betaling hebben ontvangen pakken we de bestelling in en maken het gereed voor verzending. Wanneer het artikel op voorraad is, is de levertijd 1 á 2 werkdagen. Je krijgt van ons een bevestiging per email zodra je bestelling verzonden is. In deze mail vind je ook de Track and Trace code van de bestelling. We versturen onze pakketten via de pakketpost van PostNL, Kloosterhuis Wonen is niet verantwoordelijk voor eventuele vertraging onderweg. Houd er tijdens de feestdagen rekening mee dat bestellingen er wat langer over kunnen doen in verband met de drukte bij PostNL. Aan de levertijd kunnen geen rechten worden ontleend.
Als PostNL bij de bezorging niemand thuis treft geeft de bezorger het pakket bij de buren af, tenzij je dit anders hebt aangegeven. Indien het pakket na twee afleverpogingen niet bezorgd is/kan worden, kun je het pakket binnen drie weken ophalen bij een postkantoor in de buurt.
Is het mogelijk om de bestelling op een ander adres laten afleveren?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een ander afleveradres aangeven bij je bestelling.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Ja, we versturen ook pakket naar het buitenland. Op dit moment kunnen bestellingen worden geplaatst voor zendingen binnen Nederland, België en Duitsland. Mocht je in een ander land wonen en wil je toch graag iets bij ons bestellen? Stuur dan even een e-mail naar [email protected]
Een product uit mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] . Wij nemen dan contact met je op om het op te lossen. Geef in de mail de retourreden op en stuur een aantal foto's mee. Het voor ons belangrijk dat je een korte toelichting beschrijft. Het verschuldigde bedrag zal z.s.m. aan je worden gecrediteerd.
Ruilen of retourneren?
Wil je een artikel ruilen of retourneren, dat is geen probleem. Je kunt je aankoop binnen 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Het retourformulier kun je hier downloaden.
Meld je retour aan via [email protected]. Zodra wij het artikel onbeschadigd en ongebruikt/ongedragen én in de originele verpakking retour hebben ontvangen storten wij het geld z.s.m. terug op je rekening. Stuur je de volledige order terug, dan ontvang je het totaal van de factuur inclusief verzendkosten retour. Kosten voor retourzendingen zijn volledig voor rekening van de koper.
Retour zenden kan naar onderstaand adres:
Kloosterhuis Wonen
T.a.v. Retouren
Langestraat 74
9671 PJ Winschoten
Let op: retourkosten zijn voor eigen rekening! (Bewaar voor de zekerheid altijd je verzendbewijs)
Heb je het antwoord op je vraag niet kunnen vinden, stuur dan een e-mail naar [email protected]. Je kunt natuurlijk ook telefonisch contact opnemen via telefoonnummer 0597-412506